jueves, 14 de mayo de 2015

COMPASS


I have passed last weekend, as a Birthday Present, travelling through Cantabria's coast with my boyfriend. Plenty of colours, blue marine, green, stone... in an eternal place with lots of interesting things to visit, also tasty food, I recommend Lobster rice, we have eat a fantastic one in San Vicente de La Barquera port.
About the look of my first day, I have choosen basic pieces, my leather pants, a grey oversize t-shirt, a white rain jacket, because the weather in Cantabria is very unstable, comfortable clothes in order to visit much as possible.

I tell you more soon :)

....

El pasado finde, como regalo de cumple, lo pase viajando por la costa de Cantabria con mi novio. Vistas plagadas de colores, el azul del mar, verdes, tonos piedra... en un lugar eterno con muchas cosas que visitar. También buena comida, yo os recomiendo el Arroz con bogavante, nosotros comimos uno excelente en el puerto de San Vicente de la Barquera.
Sobre el look de mi primer día, me decanté por piezas básicas, mis pantalones de cuero, una camiseta gris, un chubasquero blanco, que ya sabéis que el clima de Cantabria es algo inestable, piezas cómodas para el turisteo.

Os sigo contando pronto :)













PLACES: San Vicente de la Barquera, Comillas, Santillana del Mar.

i was wearing:

Zara TSHIRT
Pull and Bear PANTS
Mango JACKET
Stradivarius SNEAKERS
Blanco BACKPACK
Bershka NECKLACES
Tous,Pandora and local Panamá Shop BRACELETS
Vintage RayBan SUNGLASSES



No hay comentarios:

Publicar un comentario